اخبار TLC

دیشب در TLC، رومن رینز برگشت و اجازه نداد بیگ شو روی جان سینا چوکسلم انجام دهد. او اعلام کرد که قرار است در رویال رامبل 2015 در مین ایونت مسابقه دهد. او هم چنین گفت کارش در رویال رامبل سال گذشته در مقایسه با امسال هیچ خواهد بود.

از طرف دیگر هم مسابقه جان سینا VS براک لزنر برای قهرمانی سنگین وزن در رویال رامبل رسمی شد و این آخرین رویارویی و درگیری لزنر و سینا خواهد بود.

مصدومیت های TLC

در وبسایت wwe اعلام شد که دیشب در TLC ای جی موقتا مصدوم شد و اتفاق وحشتناکی برایش رخ داد. دیشب در مسابقه با نیکی بلا، نیکی در طول مسابقه با اسپری مو به چشم های ای جی آسیب زد.

دکتر کمپانی گفت که چشمان ای جی بخاطر مواد شیمیایی دچار التهاب شده ولی سریعا چشمانش را با آب نمک شست و شو دادند.

از طرف دیگر هم لوک هارپر و دولف زیگلر بعد از مسابقه شان، بخاطر جراحت هایی تحت درمان قرار گرفتند. هارپر 5 بخیه در گوشه سرش انجام شد و زیگلر هم سرش دچار پارگی شده بود.

مصاحبه سی ام پانک

بخش هایی مصاحبه جدید سی ام پانک:

- چه چیزی تو رو قانع کرد که UFC جای بهتری نسبت به wwe هست؟

اگه بخوام یکی از تفاوتاشونو بگم مثلا مسئولین wwe اصلا خوب ارتباط برقرار نمی کردند. اونا گفتند منو از کارم تعلیق کردند ولی هرگز باهام تماس نگرفتند. در حالیکه فاصله دفترشون تا خونه من حدود 8 دقیقه راه بود. ولی فکر نکردند این که بیان و با من حرف بزنن لازم باشه.

ولی در UFC رئیس و مدیر اینجا خواستن با من حرف بزنن و یه جت گرفتند و به شیکاگو اومدند. پس من کاملا فهمیدم این افراد تو تجارت چقدر خوب هستند. یکشنبه پیش به پشت صحنه UFC رفتم و همه رو به همسرم معرفی کردم و این تجربه خوبی بود. همه بنظر خوشحال بودن و این برای من عجیب و متفاوت بود.

- واکنش ای جی به این شغل جدیدت چی بود؟

وقتی موضوع جدی شد با ای جی حرف زدم. باور کنید بیشتر از رینگ UFC از واکنش همسرم نگران بودم. واقعا وحشت کرده بودم. فکر می کردم عصبانی میشه و من مجبور میشم آرومش کنم و یه جوری قانعش کنم چون این شغل رو می خواستم. ولی وقتی بهش گفتم واکنشش خوب بود. اون می دونه این چیزیه که من می خوام. از روز اول که دیدمش درباره این کار حرف می زدم. ای جی کسی نیست که جلوی شوهرش رو بگیره و نذاره شوهرش به رویاش برسه.

- هنوز هم آرزو می کنی کاش روزی در رسلمینیا مین ایونتر بشی؟

نه. قطعا نه.

چند خبر


- قرار بود رندی اورتون بلافاصله پس از برگشتن با سث رالینز درگیر شود اما حالا گفته می شود اورتون با چهره ای فیس برمی گردد و درگیری با کین را شروع می کند. به احتمال زیاد اورتون در TLC و بین مسابقه جان سینا VS رالینز برگردد.

- همانطور که گفته شد آندرتیکر به برنامه تبلیغاتی رسلمینیای 31 اضافه شد. فعلا برنامه این است که تیکر با بری وایت رو در رو شود. البته احتمال دارد تیکر دیگر کشتی نگیرد و در این صورت باز هم به شکلی از او در رسلمینیا استفاده خواهد شد چون هنوز با کمپانی قرارداد دارد.

- شک هایی وجود دارد که ای جی بعد از TLC کمپانی را ترک خواهد کرد. گفته می شد انتخاب او بعنوان دیوای سال نوعی خداحافظی با او بوده است.


برندگان اسلمی اواردز 2014

Slammy Awards

- جایزه مشاکت تماشاچیان: "تو خائنی" برای سث رالینز
- خیانت سال: خیانت سث رالینز به شیلد
- حیوان سال: بانی (خرگوش)
- بهترین بازیگر: راک
- قهرمان شبکه های اجتماعی: دولف زیگلر
بقیه در ادامه...
 
ادامه مطلب ...

وضعیت دین امبروز


Dean Ambrose

علی رغم اینکه در اسمکدان دین امبروز با برانکارد خارج شد، او در لایو ایونت این هفته حضور داشت و در مسابقه استریت فایت موفق به شکست بری وایت شد. گفته شده استفاده از حلقه گردن در هتلش برای طبیعی جلوه دادن مصدومیتش در اسمکدان بوده است. ()

نامزدها و موضوعات اسلمی اواردز 2014

لیست نامزدها و موضوعات اسلمی اواردز 2014:

- مسابقه سال:

شیلد VS اوولوشن - اکستریم رولز

جان سینا VS بری وایت - پی بک

تیم سینا VS تیم قدرت - سروایور سیریز

دنیل براین VS باتیستا VS رندی اورتون - رسلمینیای 30

- استار سال:

براک لزنر

دین امبروز

جان سینا

سث رالینز

دنیل براین

رومن رینز

بری وایت

- دیوای سال:

ای جی

پیج

نیکی بلا

بری بلا

بقیه در ادامه...

 

ادامه مطلب ...

ازدواج رومن رینز + قرارداد جدید پانک

- رومن آخر هفته گذشته با نامزدش، جالینا جوئل بکر، ازدواج کرد. مراسم عروسی در یک جزیره اختصاصی گرفته شد:


- بالاخره بعد از مدتی، سی ام پانک با UFC قرارداد همکاری امضا کرد. ای جی توییت کرد:

"خیلی به همسرم افتخار می کنم."


آپدیت بر مصدومیت دین امبروز


بعد از اینکه بری وایت در اسمکدان  این هفته به دین امبروز حمله کرد و او با برانکارد از سالن خارج شد، سایت wwe به وضع کنونی امبروز اشاره کرده است:

" دکتر wwe، کریس امن گفت: همانطور که در اسمکدان دیدید، بری وایت با صندلی به گردن امبروز ضربه زد. در اثر این ضربه، قسمت جلوی گردنش اسیب سنگینی دیده است. در این بخش گردن، ارگان های حیاتی زیادی از جمله نای و لوله هوایی وجود دارد. تشخیص اولیه ما خردشدگی نای همراه با خون مردگی و کوفتگی بود.

بعد از تشخیص اولیه، امبروز برای معاینات بیشتر به بیمارستان برده شد.

TLC 2014

14 دسامبر برابر 23 آذر


- بیگ ای و کوفی کینگستون VS گلد و استارداست => بیگ ای و کوفی کینگستون

- لوک هارپر VS دولف زیگلر (مسابقه نردبان برای قهرمانی بین قاره ای) => دولف زیگلر

- اوسوها VS میز و دمین میزداو (قهرمانی تگ تیم) => اوسوها (DQ)

- اریک روون VS بیگ شو (مسابقه پلکان فلزی) => بیگ شو

- جان سینا VS سث رالینز (مسابقه میز) => جان سینا

- نیکی بلا VS ای جی (قهرمانی دیواز) => نیکی بلا

- رایبک VS کین (مسابقه صندلی) => رایبک

- دین امبروز VS بری وایت (مسابقه TLC) => بری وایت

- روسف VS جک سواگر ( قهرمانی USA) => روسف (سابمیشن)