مصاحبه سی ام پانک

بخش هایی مصاحبه جدید سی ام پانک:

- چه چیزی تو رو قانع کرد که UFC جای بهتری نسبت به wwe هست؟

اگه بخوام یکی از تفاوتاشونو بگم مثلا مسئولین wwe اصلا خوب ارتباط برقرار نمی کردند. اونا گفتند منو از کارم تعلیق کردند ولی هرگز باهام تماس نگرفتند. در حالیکه فاصله دفترشون تا خونه من حدود 8 دقیقه راه بود. ولی فکر نکردند این که بیان و با من حرف بزنن لازم باشه.

ولی در UFC رئیس و مدیر اینجا خواستن با من حرف بزنن و یه جت گرفتند و به شیکاگو اومدند. پس من کاملا فهمیدم این افراد تو تجارت چقدر خوب هستند. یکشنبه پیش به پشت صحنه UFC رفتم و همه رو به همسرم معرفی کردم و این تجربه خوبی بود. همه بنظر خوشحال بودن و این برای من عجیب و متفاوت بود.

- واکنش ای جی به این شغل جدیدت چی بود؟

وقتی موضوع جدی شد با ای جی حرف زدم. باور کنید بیشتر از رینگ UFC از واکنش همسرم نگران بودم. واقعا وحشت کرده بودم. فکر می کردم عصبانی میشه و من مجبور میشم آرومش کنم و یه جوری قانعش کنم چون این شغل رو می خواستم. ولی وقتی بهش گفتم واکنشش خوب بود. اون می دونه این چیزیه که من می خوام. از روز اول که دیدمش درباره این کار حرف می زدم. ای جی کسی نیست که جلوی شوهرش رو بگیره و نذاره شوهرش به رویاش برسه.

- هنوز هم آرزو می کنی کاش روزی در رسلمینیا مین ایونتر بشی؟

نه. قطعا نه.

نظرات 4 + ارسال نظر
raha پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 22:10

حرفمو پس میگیرم!خعلی هم باهم هماهنگن
حالا فرق ufc با wwe چیه؟بیشتر وحشی بازی داره؟

دوسشون دارم. خعلی عشقولانه شدن!
UFC بیشتر مشت و لگده! به نظر من که خعلی وحشیانه است. کشتی کج خعلی بهتره

ayda شنبه 22 آذر 1393 ساعت 14:38

چقدر همسرم همسرم میکنه

آره!

Asal شنبه 22 آذر 1393 ساعت 16:39 http://www.honey-dean1.blogfa.com

آپیدم عزیزمممممم

الان میام

raha یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 18:46

آپـــــــم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد