حقایقی درباره جان سینا


- از عنکبوت می ترسد.

- کلکسیونی از ماشین های اسباب بازی قدرتی دارد و به آنها خیلی علاقه دارد.

- قبلا می خواست بدنساز شود و تقریبا در آن وارد شده بود ولی ناگهان وارد دنیای کشتی کج شد.

- وقتی بچه بود می خواست خواننده راک شود.

- او دوست صمیمی رندی اورتون و جانی نیترو است.

- کشتی گیر مورد علاقه او هالک هوگن، آیرن شیخ و رودی پایپر است. 

- لحظه مورد علاقه او در کشتی زمانی است که هوگن اولین بار در سال 1984 صاحب کمربند شد.

- رشته تحصیلی او فیزیولوژی ورزشی است.

- او در 12 سالگی شروع به وزنه برداری کرد تا در مدرسه از خودش دربرابر قلدری دیگران محافظت کند.

- او سه بار جایزه سوپراستار سال را برنده شد (2009، 2010، 2012) اما در سال 2012 جایزه اش را به ریک فلر اعطا کرد.

- در حال حاضر با برآورده کردن بیش از 400 آرزو در بنیاد make-a-wish رکورددار است.

- شرم آور لحظه در زندگی او مسابقه اش با اسکات استینر بود که بخاطر مسمومیت غذایی وسط مسابقه استفراغ کرد.

- در سال 2007 مقابل مستر کندی در حالی کشتی گرفت که عضله سینه ای او کاملا پاره شده بود و برنده شد.


رندی اورتون -اینستاگرام

رندی چند وقته عکس جدید نذاشته ولی من چندتا عکس اخیرشو گذاشتم. برای دیدن بقیه عکساش هم می تونید به ادرس اینستاش برید:

http://instagram.com/randyorton


 
ادامه مطلب ...

مصاحبه جان سینا

بخش هایی از نشست و گفت و گوی این هفته مایکل کول با جان سینا:

- مثل اینکه قرار نیست پی پی وی survivor series دیگه برای تو درباره کسب قهرمانی باشه.

من قبول ندارم. گروه مراجع قدرت تونستند با کنترل دنیل براین و عنوان قهرمانی سنگین وزن، بالاخره لزنر که جزء دسته خودشون هست رو به میدان بیارن. به نظر من کسی باید قهرمان باشه که در کمپانی بهترین باشه اما مراجع قدرت می خوان کسی قهرمان باشه که از نظر خودشون بهترین باشه.

- درباره تیم خودت چی برای گفتن داری؟

من از هم تیمی هام می خوام ایمان داشته باشن. اگرچه تصمیم اونا برای اینکه در تیم من باشن کار سختی بوده و اساسا شغلشونو در خطر گذاشته اند، ولی بخاطر همینه که ما باید برنده بشیم.

- کریس جریکو گفت شاید بهترین چیز این باشه که گروه مراجع قدرت ببرن. می دونی اگه تو ببری چی میشه؟

کارایی که مراحع قدرت می کنن، چیزی نیست که مردم بخوان. من نباید رئیس بشم بلکه مردم باید رئیس بشن. من می خوام اجازه بدم مردم و تماشاچیا شو رو اداره کنن. این یه عقیده جدیده چون جنبش YES از همین ایده برگرفته شده است.

- آیا یکشنبه تیم سینا برنده می شه؟

ما باید ببریم چون فک نمی کنم فرصتی مثل این دیگه دستمون بیاد. خود وینس مک من این مسابقه رو برای همه استارها جالب و مهم کرد. امیدوارم وقتی دوشنبه بیدار میشیم، ببینیم مراجع قدرت دیگه نیستن. امیدوارم شرایط عوض بشه چون دوست دارم وقتی به رینگ می رم ندونم قراره چه اتفاقی بیفته. همینطور دوس دارم مسابقه هام عادلانه باشن.



برنامه های پی پی وی های پیش رو

- تصور می شد درحالیکه لزنر ماه بعد به برنامه تلویزیونی برمی گردد، جان سینا در TLC برای قهرمانی سنگین وزن مقابل او قرار بگیرد.

هنوز تایید نشده که این مسابقه لغو شود ولی از سوی دیگر، سینا برای مسابقه سه گانه میز، نردبان، صندلی همراه با سث رالینز و رندی اورتون هم در نظر گرفته شده است.

در هرحال، اگر سینا در این مسابقه نباشد، باز هم مسابقه TLC رالینز vs اورتون را خواهیم داشت.

- در لایو ایونت های اخیر، wwe شروع به فروش وسایل مربوط به دنیل براین با 60% تخفیف کرده است که این می تواند بیانگر این باشد که او به زودی برنخواهد گشت. البته از سوی دیگر هم وسایل کسانی چون ری میستریو، که انتظار می رود برگردد، یا زک رایدر، که 6ماه دیگر برمی گردد، هم تخفیف خورده است.

با اینکه در وسایل مربوط به رسلمینیا حضور براین تبلیغ می شود، ولی هنوز هیچ زمان مشخصی برای برگشتش نیست و هیچ استوری خاصی برای فصل رسلمینیا برای او درنظر گرفته نشده است. به نویسنده های wwe گفته شده است فعلا او را در هیچ برنامه ای جای ندهند تا اطلاعات بیشتری کسب شود.

اسمکدان 21 نوامبر 2014


- بعد از ضبط اسمکدان، در دارک مین ایونت شب، دین امبروز و بری وایت باهم مبارزه کردند که دین امبروز با DQ برنده شد. وایت از کندو استیک استفاده کرد و DQ شد. امبروز کندو استیک را از او گرفت و به وایت حمله کرد. وایت فرار کرد و موزیک امبروز به صدا درآمد. 

- گفته شده در ضبط دیشب، اریک روون و لوک هارپر هنوز از یک تم سانگ استفاده می کنند.

آپدیت بر Survivor series

- در اسمکدان جمعه این هفته، تریپل اچ اعلام می کند که اگر در پی پی وی تیم سینا ببازد، جان سینا، بیگ شو، رایبک، اریک روون و دولف زیگلر اخراج خواهند شد.

وینس مک من هم قبلا اعلام کرده بود که اگر تیم مراجع قدرت ببازد، آنها دیگر سر قدرت نخواهند بود. 

- با توجه به استوری مصدومیت شیمس توسط مارک هنری در راء، مایکل کول بیان کرد که شیمس دچار درد در بازوی چپ، تنگی مجرای نخاعی و فشار گردنی شده است. کول اشاره کرد که شیمس در اسمکدان یا راء هفته بعد برمی گردد.

مصدوم های wwe


در تیکت پارتی رسلمینیای 31، دنیل براین حضور داشت و از بوکر تی خواست تا رقص چرخشی مخصوص خود را اجرا کند ولی بوکر بخاطر مشکل رانو نمی توانست. بعد از خود براین خواسته شد تا این کار را انجام دهد ولی او هم بخاطر جراحی گردن نمی توانست. سپس هر دو از بدنیوز برت خواستند که رقص چرخشی انجام دهد، ولی او نیز بخاطر بهبودی از جراحی شانه نتوانست. بالاخره ستاره NXT، تایلر بریز این کار را انجام داد.
برت در مصاحبه خود گفت که هنوز 4-6 هفته تا بازگشت او زمان مانده است. او وزنه برداری را اغاز کرده ولی هنوز به سایز نرمال خود نرسیده است. او واقعا علاقه داشت در راء هفته پیش در لیورپول باشد؛ چون در آنجا به دانشگاه رفته است.

چند خبر

- گفته می شود احتمالا ای جی، قهرمان دیواز، بعد از Survivor series از کمپانی خواهد رفت. با این وجود حضور او در برای پی پی وی TLC در دسامبر تبلیغ شده است ولی در تبلیغات لایو ایونت های پس از آن خبری از حضور او نیست.

- wwe اعلام کرد که شیمس در Survivor series حاضر نخواهد بود و در تیم سینا مبارزه نخواهد کرد. او بعد از دریافت فینیشر از مارک هنری روی میز گزارشگران، خارج شد.

- در راء لوک هارپر با شکست دولف زیگلر، توانست با دخالت سث رالینز قهرمان بین قاره ای شود. این اولین قهرمانی او در wwe است و قدمی برای پیشرفت های پیش روی او.

- سث رالینز اخیرا در مصاحبه ای گفته دوست دارد برای مدتی طولانی بهترین شخصیت هیل کمپانی باشد. هانتر هم از او خوشش می آید و او را به "اج" تشبیه می کند. او فکر می کند رالینز در رینگ بسیار مانند "اج" است ولی از جهاتی نسخه بهتری است.

وینس مک من هم طرفدار رالینز است؛ اگرچه در ابتدا درباره سایز بدنی او نگران بود ولی توانستند او را با جایگاه کنونی برسانند.

برنامه wwe برای سروایور سیریز

گفته می شود احتمالا در Survivor series، تیم سینا موفق به شکست دادن تیم مراجع قدرت می شود. wwe می خواد سینا را برای مسابقه بعدیش با قهرمان سنگین وزن، براک لزنر، قوی نگه دارند و پیروزی در Survivor series می تواند در این روند موثر باشد.

هم چنین در استوری های مراجع قدرت، تغییراتی ایجاد شده است. بیشتر افراد، اعتقاد دارند شرطی که وینس مک من به مسابقه، یک تغییر بزرگ برای مراجع قدرت است. گفته می شود شاید به زودی استفانی مک من از تلویزیون خارج شود اگرچه این گفته هنوز تایید نشده است.

توییتر ای جی و پانک


اخیرا سی ام پانک و ای جی بعد از گذشت 6ماه از ازدواج در توییتر نظر دادند. پانک نوشت:

" الان شش ماهه که با یک فرشته ازدواج کرده ام. هیچ کدوممون دیگری رو ناقص نکردیم و از خیلی از دوستامون پول طلب داریم. قرضتونو بدید لعنتیا!"

کمی بعد ای جی در جواب گفت:

" پانک دو سال پیش در تلویزیون تو مثل برادر من بودی ..."