نتایج اسمکدان 24 اکتبر 2014


SmackDown logo

نتایج اسمکدان 24 اکتبر 2014

میز و دمین ساندو vs لوس ماتادورس => میز و ساندو

ای جی vs آلیشا فاکس => ای جی

دولف زیگلر vs سزارو => دولف زیگلر (برای قهرمانی بین قاره ای)

نیکی بلا، سامر ری و کامرون vs ناتالیا، نائومی و بری بلا => نیکی و سامر و کامرون

بو دالاس، گلداست و استارداست vs مارک هنری و اوسوها => بو دالاس و گلد و استارداست


مصاحبه دین امبروز

بخش کوتاهی از مصاحبه دین امبروز:

- وقتی افرادی مثل دنیل براین یا رومن رینز مصدوم هستند، آیا این موقعیت رو بعنوان یه فرصتی می بینی که جاشون رو بگیری؟

مصدومیت همیشه مایه تاسفه و گاهی وقتی داره سطح شو پایین میاد، شاید مجبور بشی اون شب بیشتر تلاش کنی چون شو باید پیش بره. من سعی نمی کنم جای کسی رو تو این شغل بگیرم. من سعی می کنم جایگاه خودمو داشته باشم که هیچ کس نمی تونه بگیرتش چون اون جایگاه منه، مال منه. سعی می کنم کار خودمو بکنم و نگران نیستم جایگاه بقیه کجاست. ولی اتفاقات می افتن و مجبوری با اوضاع پیش بری. تو این شغل قانون بقا حاکمه. پس وقتی تماشاچیا دارن کم میشن باید پا پیش بذاری و مسئولیت به عهده بگیری. از یه جهت ما همه مثل یه تیم هستیم، سعی می کنیم دنیا رو سرگرم کنیم و هرشب یه شوی عالی داشته باشیم.

- تو رو با کسایی مثل Brian Pillman یا Steve Austin یا ... مقایسه می کنن. نظرت چیه؟

من کشتی خیلی دیدم و درباره همه کشتی گیرا خوندم تا بطور خاصی از کسی تقلید نکنم و جای کسی رو پر نکنم. من مخلوط ناجور و عجیبی از هزاران استایل و تاثیر و تجربه مختلف هستم. واقعا نمی دونم وقتی می خوام برم تو رینگ قراره چه اتفاقی بیفته. من سعی می کنم جایگاه خودمو بسازم.

مصدومیت احتمالی رندی اورتون


شایعات می گویند در مسابقه Handicap street fight این هفته اورتون دچار مصدومیت شده. گفته شده این اتفاق وقتی افتاد که دین امبروز در اوایل مسابقه از روی میز گزارشگران روی تیم مقابل افتاد. اشاره شده که اورتون در بین مسابقه نزد دکتر کنار رینگ رفت و گفت: "کمرم بشدت درد می کند." بعد از این اتفاق اورتون در ورود و خروج به رینگ مشکل داشت.اورتون دیشب هم در اسمکدان حاضر نبوده. اما این مصدومیت هنوز تایید نشده و هنوز درحد یک شایعه است.

توتال دیواز - قسمت 8 و 9 فصل 3

بری و دنیل:

یادتونه به خونه دنیل و بری دزد زده بود و درهمون حین دنیل می رسه و یکی از دزدا رو میگیره؟ در ابتدای این قسمت، بری داره این داستانو برای ناتی تعریف می کنه و میگه من اونموقع از دنیل می خواستم دست از دنبال کردن دزدا برداره، نه بخاطر اینکه دنیل مصدوم بود و امکان داشت گردنش بیشتر اسیب ببینه بلکه بخاطر اینکه نگه داشتن سگمون برام سخت بود!

بعد نیکی می پره وسط و میگه تنها چیزی که اونا دارن و ارزشمنده، حلقه ازدواج بریه و اونا فقیرن! درواقع هم وضع مالی بری خیلی خوب نیست و حتی برای رفتن به مراسم Teen choice awards هم برای خرید لباس پول ندارن.

غیر از اینا این هفته تولد 50سالگی مامان بلاها هم هست. پس نیکی و بلا مامانشونو به رستوران می برن و بری قبول می کنه که پول غذا رو بده. ولی چون وضعش خوب نیس نیکی اجازه نمیده. بری از دنیل ناراحته چون نذاشته پول زیادی خرج خرید لباس جدید بکنه.

بقیه در ادامه...

 

ادامه مطلب ...

چند خبر

- در راء دیشب، تریپل اچ اعلام کرد برنده مسابقه جان سینا vs رندی اورتون در هل این ا سل یک مسابقه قهرمانی در برابر براک لزنر کسب می کند.

قبلا گفته شده بود که برنامه برای براک لزنر این است که در رویال رامبل دوباره مقابل جان سینا قرار گیرد. پس این خبر در راء می تواند یک اسپویلر بوده باشد.

- قرار است دو بازیگر دیگر به فصل جدید توتال دیواز اضافه شوند : پیج و آلیشا فاکس. این فصل در ژانویه 2015 آغاز می شود. گزارش شده قرار نیست در آینده ای جی هم به این شو اضافه شود. دلیل این موضوع ازدواج او با استار سابق کمپانی، سی ام پانک ذکر شده است.

تنها دیواهایی از روستر اصلی که در این شو نیستند، ای جی، اما، لانا، لیلیان گارسیا، ادن، رنی یانگ و تامینا اسنوکا هستند.

- هنوز تصمیم گرفته نشده که در پی پی وی کدامیک از مسابقات امبروز vs  رالینز  یا اورتون vs سینا، بعنوان مین ایونت معرفی شوند.

مصاحبه سث رالینز

بخش هایی از مصاحبه رالینز با Mix 106.1:

- نظرت درباره بازگشت راک به wwe چیه؟ چه تاثیری روی تو داره؟

خب یه کم تنفر وجود داره ولی بیشترش غبطه است. چون همه ما می خوایم به اون درجه از موفقیتی که راک داره برسیم. می خواهیم به جایی برسیم که وقتی وارد یه جایی میشیم به اندازه اون، مردم پذیرای ما باشن. اگرچه من فک می کنم اون مسیر کم ارزشی رو انتخاب کرد وقتی وقتی همش درباره چیزای دیگه غیر از کشتی حرف زد و اون ژاکتای خاصو پوشید. ولی اون راکه، کاراش رو با روش خودش انجام میده.

- روش کشتی گرفتن عوض شده. چطوری این اتفاق افتاد؟

استایل کشتی گرفتن، داره رو می بره به سرعتی شدن، بیشتر و بیشتر. ورزشکارا بهتر و بهتر میشن. آینده wwe واقعا روشنه.

- درباره نامزدت بگو.

واقعا نقش یک سیستم حمایتی تو مسیر شغلی یه کشتی گیر خیلی مهمه. نامزدم نقش خیلی مهمی تو کارم داره.

- چجوری شیلد تونست به بزرگی خیلی از گروه های تاریخ کشتی برسه؟ گروه هایی مثل Four Horsemen، The Freebirds و یا D-Generation X؟

شیلد فقط حدود دوسال دووم داشت و تو این دوسال خیلی کارا کردیم. فک می کنم اینکه مردم اون دوسال رو پررنگ کردن و با گروه های مشهور دیگه مقایسه اش می کنن نشون میده ما تونستیم تو اون مدت کوتاه چه کارایی رو به انجام برسونیم. من واقعا به اون دوسال افتخار می کنم و خوشحالم که بگم ما قطعا در تاریخ wwe موندگار شدیم.

رویارویی یک هوادار با سی ام پانک


Punk AJ 1

چهارشنبه شب ای جی و سی ام پانک به دیدن بازی هاکی رفتند. یک هوادار درباره رویارویی خود با سی ام پانک نوشته:

" نمی دونم قرار دادن این مطلب کار غلطیه یا نه. به هر حال. تو بازی هاکی بودم و ایستاده بودم تا غذا بخرم و به سمت چپم نگاه کردم و 2 قدم اونورتر ای جی و پانک ایستاده بودند. چون خیلی از دوتاشون خوشم میاد، نزدیک بود سکته کنم. ولی چیزی که دوس ندارم اینه که تنها چیزی که بهشون گفتم این بود: سلام فیل! می تونم لطفا یه عکس بندازم؟

پانک پوزخند زد و کاملا منو نادیده گرفت و به اطرافش نگاه کرد. من دیگه چیزی نگفتم تا فک نکنه من یه طرفدار دوآتیشه ام ولی بچه ها پانک همیشه تو اجتماع اینطوریه؟ انگار اصلا نمی خواست از طرفداراش که کلی پول خرج کردن تا اونو اینقدر معروف و پولدار کنن، قدردانی کنه. ولی در عین حال من درک می کنم چون مطمئنا از این خسته است که مردم همیشه می خوان باهاش عکس بندازن و حرف بزنن و بپرسن که به wwe برمی گرده یا نه. من نمی خواستم اینو ازش بپرسم ولی بازم حداقل باید جوابمو با "سلام" یا "متاسفم .نمیشه" میداد.

چند خبر


- طبق یک خبر، اسلمی اواردز 2014 wwe به تاریخ 8 دسامبر در راء منتقل شد. قهرمان سنگین وزن، براک لزنر هم در ان شو حاضر خواهد شد:

" مین ایونت راء: جان سینا و دین امبروز VS سث رالینز و کین.

بعلاوه، قهرمان سنگین وزن، براک لزنر و رئیس کمپانی تریپل اچ را خواهیم داشت.

و اسلمی اواردز هم در این شب برگزار می شود!" 

- درباره ماجرای طلاق ناتالیا و تایسون کید در توتال دیواز، گفته شد که هیچ برگه طلاقی پر نشده و انی ها فقط بخشی از شوی توتال دیواز بوده است.

- رایبک از جراحی خود بهبود یافته و برای کشتی گرفتن اماده است. اما درباره بازگشت او و معرفی دوباره او در تلویزیون هنوز تصمیمی گرفته نشده و درحال بررسی است. این می تواند به معنای یک پیشرفت تک نفره برای او باشد.

مصاحبه کین

بخش هایی از مصاحبه اخیر کین:

- نظرت درباره مدیریت ترپیل اچ در wwe چیه؟

اون در NXT کارهای فوق العاده ای انجام داده. اونا وضع خیلی خوبی دارن و استارهایی که از NXT میان واقعا عالین. فک می کنم در آینده هم شما همیشه می تونید یه مطلب خاص درباره هانتر بگید. قطعاهیچ کس تو تجارت کشتی مثل اون نیست. اون یه ذهن شگفت آور داره. وقتی درباره کسایی که باهاشون کار کردم و روم بیشترین تاثیر رو داشتن، حرف می زنیم هانتر یکی از اوناست. نمی دونم کدومشون تعجب آورتره: اینکه هانتر الان چه مقامی داره یا اینکه من بعد از 20 سال هنوز تو wwe هستم.

- درباره استینگ بگو؟

کشتی گرفتن استینگ یه رویاییه که قراره به واقعیت بپیونده. چون اون یکی از کساییه که وقتی پسربچه بودم الگو بود. اون چهره WCW بود و قبلش هم چهره NWA. یکی از محبوب ترین کشتی گیرای تاریخه. اومدنش واقعا عالیه و فکر می کنم استوری استینگ VS آندرتیکر هم عالی باشه. چون می تونی چهره های دو تا کمپانی مختلف ولی از نسل های یکسان رو مقابل هم ببینی.

ادامه مطلب ...

چند خبر

- فیلم کمدی جان سینا با نام Trainwreck قرار است در 24 جولای 2015 عرضه شود. کمدی دیگری با نام The Nest هم با حضور جان سینا در 18 دسامبر 2015 به بازار خواهد آمد.

- فیلم جدید کمپانی برادران وارنر هم با حضور راک در نقش Black Adam در سال 2019 عرضه خواهد شد.

- قهرمان سنگین وزن wwe، براک لزنر این آخر هفته را در کانادا مشغول شکار کردن بوده است.

- مسابقه رندی اورتون VS جان سینا در پی پی وی، نهمین بار خواهد بود که این دو در یک مسابقه دونفره در پی پی وی باهم روبرو می شوند. هر کدام تا به حال سه بار برنده شده اند و یک بار هم با DQ برنده شده اند. در آخرین مسابقه هل این ا سل این دو باهم در سال 2009، اورتون برنده شد.