مصاحبه سث رالینز

بخش هایی از مصاحبه رالینز با Mix 106.1:

- نظرت درباره بازگشت راک به wwe چیه؟ چه تاثیری روی تو داره؟

خب یه کم تنفر وجود داره ولی بیشترش غبطه است. چون همه ما می خوایم به اون درجه از موفقیتی که راک داره برسیم. می خواهیم به جایی برسیم که وقتی وارد یه جایی میشیم به اندازه اون، مردم پذیرای ما باشن. اگرچه من فک می کنم اون مسیر کم ارزشی رو انتخاب کرد وقتی وقتی همش درباره چیزای دیگه غیر از کشتی حرف زد و اون ژاکتای خاصو پوشید. ولی اون راکه، کاراش رو با روش خودش انجام میده.

- روش کشتی گرفتن عوض شده. چطوری این اتفاق افتاد؟

استایل کشتی گرفتن، داره رو می بره به سرعتی شدن، بیشتر و بیشتر. ورزشکارا بهتر و بهتر میشن. آینده wwe واقعا روشنه.

- درباره نامزدت بگو.

واقعا نقش یک سیستم حمایتی تو مسیر شغلی یه کشتی گیر خیلی مهمه. نامزدم نقش خیلی مهمی تو کارم داره.

- چجوری شیلد تونست به بزرگی خیلی از گروه های تاریخ کشتی برسه؟ گروه هایی مثل Four Horsemen، The Freebirds و یا D-Generation X؟

شیلد فقط حدود دوسال دووم داشت و تو این دوسال خیلی کارا کردیم. فک می کنم اینکه مردم اون دوسال رو پررنگ کردن و با گروه های مشهور دیگه مقایسه اش می کنن نشون میده ما تونستیم تو اون مدت کوتاه چه کارایی رو به انجام برسونیم. من واقعا به اون دوسال افتخار می کنم و خوشحالم که بگم ما قطعا در تاریخ wwe موندگار شدیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
Asal دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 14:46 http://www.honey-dean.blogfa.com

واقعا سث احمق باید به اون دوسال افتخار کنه !!!!
چون اگر افتخار نمیکرد من از اینجا میرفتم آمریکا یه کشیده میخوابوندم زیر گوشش بر میگشتم !!!
ولی دین خداییش یه چیز دیگست، عکس نامزدشو دیدی تا حالا ???!!!

رفتی منم ببر!!
اره کلی عکس ازش هست همه جا. هم خود دختره کلی عکس می ذاشت قبلا و هم خود سث. اسم دختره Leighla schultz هست. تو گوگل بزن.

ayda دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 20:55

لطفا خلاصه توتال دیواز

آخر هفته می ذارم

Asal دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 22:16

راست میگی تو رو هم میبرم!! دوتا کشیده دردش بیشتر از یه دونه کشیده است
حتما بهت خبرمیدم !!!

باشه منتظرم!

raha چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 01:22 http://rated-r1.blogfa.com

منو سانازم با خودتون ببرین!منم دوس دارم چند نفرو بزنم!سانازم ک میره پیش جف

باشه حتما. جا زیاد داریم بیایید شماهم بریم. هم فاله هم تماشا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد