مصاحبه دین امبروز

بخش کوتاهی از مصاحبه دین امبروز:

- وقتی افرادی مثل دنیل براین یا رومن رینز مصدوم هستند، آیا این موقعیت رو بعنوان یه فرصتی می بینی که جاشون رو بگیری؟

مصدومیت همیشه مایه تاسفه و گاهی وقتی داره سطح شو پایین میاد، شاید مجبور بشی اون شب بیشتر تلاش کنی چون شو باید پیش بره. من سعی نمی کنم جای کسی رو تو این شغل بگیرم. من سعی می کنم جایگاه خودمو داشته باشم که هیچ کس نمی تونه بگیرتش چون اون جایگاه منه، مال منه. سعی می کنم کار خودمو بکنم و نگران نیستم جایگاه بقیه کجاست. ولی اتفاقات می افتن و مجبوری با اوضاع پیش بری. تو این شغل قانون بقا حاکمه. پس وقتی تماشاچیا دارن کم میشن باید پا پیش بذاری و مسئولیت به عهده بگیری. از یه جهت ما همه مثل یه تیم هستیم، سعی می کنیم دنیا رو سرگرم کنیم و هرشب یه شوی عالی داشته باشیم.

- تو رو با کسایی مثل Brian Pillman یا Steve Austin یا ... مقایسه می کنن. نظرت چیه؟

من کشتی خیلی دیدم و درباره همه کشتی گیرا خوندم تا بطور خاصی از کسی تقلید نکنم و جای کسی رو پر نکنم. من مخلوط ناجور و عجیبی از هزاران استایل و تاثیر و تجربه مختلف هستم. واقعا نمی دونم وقتی می خوام برم تو رینگ قراره چه اتفاقی بیفته. من سعی می کنم جایگاه خودمو بسازم.

نظرات 3 + ارسال نظر
raha پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 02:54 http://rated-r1.blogfa.com

sasa ambrose پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 12:01 http://deanlover.mihanblog.com

آففففرین
دین جون من همیشه خاص و تکه

مهسان شنبه 22 آذر 1393 ساعت 04:53

دییییییییییین امبرووووووووووووز تکهتکههههههههههههههههههههه تمام کشتی گیرا یه طرف دیییییییییییین یه طرف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد