مصاحبه جان سینا

بخش هایی از نشست و گفت و گوی این هفته مایکل کول با جان سینا:

- مثل اینکه قرار نیست پی پی وی survivor series دیگه برای تو درباره کسب قهرمانی باشه.

من قبول ندارم. گروه مراجع قدرت تونستند با کنترل دنیل براین و عنوان قهرمانی سنگین وزن، بالاخره لزنر که جزء دسته خودشون هست رو به میدان بیارن. به نظر من کسی باید قهرمان باشه که در کمپانی بهترین باشه اما مراجع قدرت می خوان کسی قهرمان باشه که از نظر خودشون بهترین باشه.

- درباره تیم خودت چی برای گفتن داری؟

من از هم تیمی هام می خوام ایمان داشته باشن. اگرچه تصمیم اونا برای اینکه در تیم من باشن کار سختی بوده و اساسا شغلشونو در خطر گذاشته اند، ولی بخاطر همینه که ما باید برنده بشیم.

- کریس جریکو گفت شاید بهترین چیز این باشه که گروه مراجع قدرت ببرن. می دونی اگه تو ببری چی میشه؟

کارایی که مراحع قدرت می کنن، چیزی نیست که مردم بخوان. من نباید رئیس بشم بلکه مردم باید رئیس بشن. من می خوام اجازه بدم مردم و تماشاچیا شو رو اداره کنن. این یه عقیده جدیده چون جنبش YES از همین ایده برگرفته شده است.

- آیا یکشنبه تیم سینا برنده می شه؟

ما باید ببریم چون فک نمی کنم فرصتی مثل این دیگه دستمون بیاد. خود وینس مک من این مسابقه رو برای همه استارها جالب و مهم کرد. امیدوارم وقتی دوشنبه بیدار میشیم، ببینیم مراجع قدرت دیگه نیستن. امیدوارم شرایط عوض بشه چون دوست دارم وقتی به رینگ می رم ندونم قراره چه اتفاقی بیفته. همینطور دوس دارم مسابقه هام عادلانه باشن.



نظرات 7 + ارسال نظر
sasa ambrose پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 15:21 http://deanlovers.mihanblog.com

پس جان سینا فکر میکنه بهترینه؟!! خخخخخخخخ چه اعتماد به سقف کاذبی داره
از صبح تا شب داره کتک میخوره اون وقت میگه بهترینه

بذار خوش باشه!

raha پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 15:59 http://rated-r1.blogfa.com

ایشالا میبره

Asal پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 16:08 http://www.honey-dean.blogfa.com

من بیشتر طرفدار تیم قدرتم. ...
راستی چرا همه با مایکل کول مصاحبه میکنن ????!!!!!

مایکل کول با همه مصاحبه می کنه! اخر هر هفته با یه نفر می مصاحبه!

ayda پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:07

واییی عشقم بشه همه کاره ،چه حالی میده

دنیا به کامت میشه

sasa ambrose پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:15 http://deanlovers.mihanblog.com

محدثه جون زود بیا یه پست رمزدار آپیدم!
رمزشو که میدونی!!!
همون رمزه که عسل جونم ازش استفاده میکنه!

باشه الان میام ببینم چه خبره!

نیکی بلا جمعه 30 آبان 1393 ساعت 00:12

عکسا ی ابسناگرام رندی رو میزاری دلم خیلی واسش تنگ شده

اوکی. برم ببینم جدید چی گذاشته بعد می ذارم.

نیکی بلا جمعه 30 آبان 1393 ساعت 11:43

نیدونی غذای مورد علاقه ی کشتی کجگیرا چیه من که خیلی کنجکاوم یه جا خوندم غذای مورد علاقه ی رندی پیتزاست یه جا خوندم سوشیه یه جا خوندم لازانیاست :خجالت: به نظرت کدوم یکبه

واسه دین وجان چیه

منم یه جا خوندم سوشی و غذاهای کبابی و درکل غذاهایی که چرب نباشه
اونا رو نمی دونم. مخصوصا دین که کلا زیاد از خودش حرف نمیزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد