نظرسنجی wwe


نظرسنجی اخیر سایت wwe خیلی جالبه و در آن سوال شده:

" دوست دارید با کدوم دیوای wwe ازدواج کنید؟"

تا الان 18270 نفر تو نظر سنجی شرکت کردند که نتایج به دست اومده به این شرحه:

پیج 26%          

ای جی 24% 

نیکی بلا 14%

بری بلا 6%

لیلا 5%          

سامر ری، لانا و ایوا ماری 4%

ناتالیا و اما 3%            

نائومی و رزا مندز 2%       

آلیشا فاکس و تامینا 1%

کامرون هم اصلا رای نیاورده.


نظر شما چیه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
sara شنبه 5 مهر 1393 ساعت 13:19

نیکی چون جان سینا جونم نظرشه دیگه

nazy شنبه 5 مهر 1393 ساعت 13:23

از لحاظ خوشگلی
۱لانا ،۲نیکی ۳.بری۴ای جی ۵پیج
من میگم نیکی بلا چون جانم اونو انتخاب کرده ایششش
اما خو دلیله این که پیج بیشتر رای اورده چون هم جوننه و هم ازدواج نکرده بقیه همه شوهر و نامزد دارن دیگه

آره از طرفی هم خیلی مردا فک می کنن پیج جذابه!

raha یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 04:04 http://rated-r1.blogfa.com

پیج؟عایا عکسشو گذاشته بودی؟
آلزایمر دارم قبافش یادم رفته

فرزندم قبلا گذاشته بودم! اسمش به انگلیسی paige هست واسه گوگل!

raha یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 04:05 http://rated-r1.blogfa.com

خخخخخ بیچاره کامرون
ولی من بودم به هیشکدومشون رای نمیدادم...چون کلی کلی تو گزبنه هاش نیس


من به لانا رای میدم واسه ازدواج!

Asal یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 13:26

من دیده بودم ، من به نیکی بلا رای داده بودم !!!
پیج خوشگل نیستتت ، مخصوصا با اون لهجه ی مزخرف بریتانیاییش ، ایششششش

لاناااااااااا
لهجه بریتانیایی که خوششله! ولی کلا صدای پیج مزخرفه!

mehdi سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 03:50 http://www.deanambrose1.blogfa.com

ناتالیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد