برنامه های آینده wwe




چهارشنبه وینس مک من در جلسه ای با تیم خلاق کمپانی درباره وضع و استوری های کنونی و روند آنها در آینده گفت و گو کرد.

ظاهرا پزشکان بیان کرده اند که رومن رینز برای پی پی وی TLC می تواند برگردد. بعضی افراد تیم خلاق پیشنهاد کردند که بعد از TLC تا یک ماه دیگر هم رینز را دور نگه دارند تا بتواند در رویال رامبل برگردد و موقعیت لازم برای ایجاد مسابقه بین او و براک لزنر در رسلمینیای31 ایجاد شود.

موضوع اصلی بحث در این باره بود که از الان تا فصل رسلمینیا با لزنر چه کنند. وینس هنوز مردد است که مسابقه لزنر vs سینا در هل این ا سل برگزار شود یا اینکه درگیری تا TLC ادامه پیدا کند.

این ایده هم مطرح شده که در Survivor Series مسابقه سینا vs لزنر برگزار شود و بعد در TLC مسابقه سینا vs لزنر vs سث رالینز را داشته باشیم. با این حال هنوز هیچ تصمیم قطعی گرفته نشده.

گفته می شود در این جلسه هیچ تصمیم مهمی گرفته نشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 16:12

کمپانی هم گند زده با این استوری هاش یعنی چس لزنر تا رسلمنیا قهرمان باشه وقتی تو شو ها نیست یا کسی که تا پارسال تو nxt بوده و غیر از یخ سوور من پانچ و غره هیچ چیز خواصی بلد نیست به این زودی‌باید بهترین های‌کمپانی که انقدر زحمت کشیدن رو نابود کنه ،والااا خیلی اشغالن این استوری‌نویسا و مکمن و ایچچچ

تصمیم داشتن حریفی برای لزنر پیدا کنن ولی گفتن کسی که در حدش باشه رو پیدا نکردن.
درباره رینز هم باید به جوونترها هم فرصت داده بشه ولی قبول دارم که این پوش آپ یهویی و خیلی زیاد، زیاده رویه و جالب نیس کسی که از خیلیا شکست نخورده یهو از رینز ببازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد