چند خبر


- در شوی توتال دیواز فاش شد که کامرون اوایل امسال به NXT برگشت تا بیشتر تمرین کند و مهارت های خود را بهبود ببخشد. او در NXT با مربی آنجا، سارا دل ری و بقیه دیواها تمرین می کرد.

- همانطور که اشاره شد میکی جیمز و مگنس صبح پنجشنبه صاحب اولین فرزند خود شدند. جیمز گفت:

" از همتون بحاطر آرزوهای خوبتون ممنونم. واقعا برامون ارزش داشت. 25 سپتامبر 2014 بهترین روز تمام عمر من شد چون من و نیک صاحب پسرمون شدیم؛ دونووان پاتریک الدیس که ساعت 2:50 شب بدنیا اومد. ما تمام عمرمون رو دنبال ییه عشق ماندگار و واقعی می گشتیم و وقتی به چشمای پسرم نگاه کردم فهمیدم پیداش کردم."

- در یک بیلبورد تبلیغاتی موبایل، حضور رومن رینز، ای جی و آندرتیکر برای رسلمینیای 31 در سان فرانسیسکو نشان داده شده است. پس احتمال دارد تیکر در این رسلمینیا حاضر شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
raha دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 16:00 http://rated-r1.blogfa.com

واعی اگه آندرتبکر بیاد ک میترکونه

با استینگگگگگگگ

raha دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 16:01 http://rated-r1.blogfa.com

حالا من ک دیگه کشتی کج نمیبینم چرا انقد ذوف مرگ شدم؟

این نشون میده باید ببینی! واسه سلامتیت خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد