چند خبر

- برنامه کنونی برای دین امبروز این است که استفاده از حرکت دابل ارم دی دی تی بعنوان فینیشر خود بجای هدلاک دی دی تی است. ولی قرار است هم چنان این حرکت جدید هم درتی دیدز نامیده شود.

- درحالیکه قهرمان سنگین وزن، براک لزنر هنوز قرار نیست برای هیچ یک از پی پی وی های Survivor Series یا TLC حاضر شود، کارکنان wwe درحال مذاکره با او هستند تا بیشتر در پخش تلویزیونی حاضر شود و زمینه لازم برای مسابقه خود در رویال رامبل 2015 را بسازد.

- پیشتر اشاره کردیم که قهرمان دیواز، ای جی، بخاطر ازدواج با سی ام پانک به توتال دیواز اضافه نشده است. درحالیکه این مساله درباره فیلمبرداری از زندگی شخصی او واضح است، یک منبع نقل کرده که وقتی فصل اول این شو درحال شروع شدن بود، از او خواسته شده بود به گروه بپیوندد ولی او امتناع کرده بود. ای جی معروف است که در پشت صحنه تودار و گوشه گیر است و ایده فیلمبرداری از زندگی او مناسب شخصیت او نیست.

- گفته شده انتظار می رود بدنیوز برت بزودی از مصدومیت شانه کاملا بهبود یابد و به رینگ برگردد. افراد دیگری که انتظار می رود بزودی شاهد بازگشتشان باشیم، رابیک و درن یانگ هستند.

نظرات 3 + ارسال نظر
ayda پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 20:29

اگه بخوان ای جی تو توتال باشه باید از خونش بگیرن ،و اونا موقعی که بخوان بیان سی ام پانک شوتشپن میمنن از خونشون بیرون ،ولی شخصیت سی ام و ای جی خیلی به هم نزدیکه

آره دیگه واسه همینه
اره زوج خوبین

sasa ambrose جمعه 2 آبان 1393 ساعت 14:34 http://deanlovers.mihanblog.com

اصلا حتی اگه ای جی با سی ام پانک ازدواج نمیکرد هم توی توتال دیواز نمی اوردنش چون شخصیتش مشخص نیست و اگه می رفت تو توتال دیواز کل زندگیش معلوم میشد و دیگه ای جی برای کسی مجهول نبود...

آره خیلی مبهمه. اصلا نمیذاره همه سرک بکشن تو زندگیش. از اینجور ادما خوشم میاد. دین هم همینطوره تقریبا

raha جمعه 2 آبان 1393 ساعت 22:40 http://rated-r1.blogfa.com

ای جی؟تودار و گوشه گیر؟اصلا بهش نمیاد گوشه گیر باشه

اتفاقا خیلی هست. خیلی نمیذاره کسی وارد زندگی خصوصیش بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد