مصاحبه ای جی

بخش هایی از مصاحبه قهرمان دیواز، ای جی:

- اصلا امکان داره ما مسابقه دیواها رو در سلول ببینیم؟

می تونم با اطمینان بهتون بگم که زن هایی مثل من و پیج براش اماده ایم و فک می کنم بیشتر از مرد ها می تونیم تو اون جور برنامه ها باشیم. چون ما دیوونه ایم و دوس داریم حمله کنیم! فک می کنیم اگه کسی بتونه از عهده اونجور مسابقه ها بربیاد، اون افراد ما هستیم. ولی در نسل الان ما، اینجور مسابقات انجام نمیشه. البته یه روز باید این اتفاق بیفته و واقعا فکر می کنم زن ها می تونن از عهده اش بربیان.

- فکر می کنی غیر از پیج، مدعی احتمالی قهرمانی دیواز کی می تونه باشه؟

من بین کسایی که هنوز فرصتی بدست نیاوردن، واقعا پتانسیل زیادی می بینم، مثل اما یا سامر ری و حتی لانا. فک می کنم شخصیت جالبی دارن و زن هایی هستند که استعداد زیادی دارن و تفاوت های زیادی که دارن رو دوست دارم. دوست دارم کسی این شانسو بدست بیاره که هنوز خیلی خوب ندیدیمش.

- واقعا چی باعث میشه عاشق کشتی باشی؟

هرچی که مربوط به ادی گررو باشه، مخصوصا رسلمینیای 20 چون تو اون شو حضور داشتم. اونو دیدم که کمربندشو بالا گرفت و گریه کرد. هرچی که ادی توش بوده رو بهش علاقه دارم. شخصیتشو دوس داشتم که نه کاملا خوب بود و نه کاملا بد. کاملا مسلط بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
sasa ambrose جمعه 2 آبان 1393 ساعت 14:27 http://deanlovers.mihanblog.com

اما من واقعا ناراحت شدم که سی ام پانک با اون طرفداره بد برخورد کرد و ای جی هم هیچی نگفت
از این جور آدما که شهرت کورشون میکنه و خیلی مغرور میشن و نمی فهمن که همین طرفدارا باعث شدن که طرف به اینجا برسه متنفرررررررررررررممممممم

شاید ای جی شوهر ذلیله!

Asal جمعه 2 آبان 1393 ساعت 14:48 http://www.honey-dean.blogfa.com

الان سامرری خیلی خوبه ???!!!!
بدم میاد ازش ، خیلییی مغروره

سامر خر عست! تازه حس می کنه خیلی هیکلش تکه تازه شوهر دزد هم هس... ترشیده

raha جمعه 2 آبان 1393 ساعت 22:50 http://rated-r1.blogfa.com

اه من از همه ی دیواهای الان بدم میاد...کاش کلی کلی بود!اصن چرا رفت؟

از بین دیواهای الانی به نظرم همین ای جی خوبه و پیج هم بد نیست. اکثرشونم زرشکن. دیواهای ان اکس تی هم خوبنا. مثل شارلوت که دختر ریک فلره. کلی کلی رو بیخیال... بث رو بگو....

♥ AJ ♥ یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 19:20 http://AJLEE-LOVE.BLOGFA.COM

سلام من عشق کشتی کجممممممم وبت مطالبش واقعا عالیه

سلام
ممنونم لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد