مصاحبه تریپل اچ

Triple H on a WWE Without Cena, Orton Snapping on RAW, Survivor Series, More

مصاحبه این هفته مایکل کول با هانتر :

- درباره اینکه رندی اورتون در راء بخاطر توجه زیادت به سث رالینز ناراحت بود، چی برای گفتن داری؟

ما در بین خودمون این موضوعو حل می کنیم.

- ولی شما قبلا هم این حرفو زدید و بازم چیزی حل نشد.

ادمایی که کمتر درگیر احساساتشون بشن موفق ترن. همه چیز تحت کنترله.

- شما و استفانی مک من واقعا فکر می کردید جان سینا به گروهتون بپیونده؟

اوضاع هرسال سخت تر میشه. اوضاع جان سینا هم داره سخت تر میشه. سینا ضربه هایی که بهش می زنیم رو تحمل می کنه ولی کم کم این براش سخت میشه که دوباره سرجای اولش برگرده. اگه اون عضو گروه ما بود اوضاع خیلی براش راحت تر بود. اون همه چیزیه که ما تو گروهمون بهش نیاز داریم، البته به جز اینکه از کار کردن در گروه سرباز می زنه. داریم در اینده به سمت دنیایی می ریم که سینا توش نباشه. اون نمی تونه از اینده فرار کنه.

- برای سینا خیلی سخته که تو Survivor Series برای خودش همراه پیدا کنه.

من فک نمی کنم این کار ما ناعادلانه بوده. اگه اون می خواد با سیستم مبارزه کنه، راهش اینه. سینا شاید خیلی با نفوذ باشه ولی منم همینطورم.

- بعضیا می گن کارای تریپل اچ ترسناکه و اون بانفوذ نیست. ایا شما همه کشتی گیرا رو در اخر راء برعلیه سینا و زیگلر فرستادید؟

نه من نفرستادم. اون قضیه نشون داد که همه کشتی گیرا سعی می کنن چیزی رو بیان کنن. همه اونا می خوان اینده کمپانی باشن و من می تونم از همشون استفاده کنم.


نظرات 9 + ارسال نظر
ayda پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 10:27

sasa ambrose پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 11:28 http://deanlovers.mihanblog.com

برو بابا عمو هانتر هم وقت گیر اورده
راستی یعنی ممکنه یه روزی جان سینا که قهرمان مردمه و همه میدوستنش هیل بشه؟؟؟!!


فک نکنم.

sasa ambrose پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 11:30 http://deanlovers.mihanblog.com

واااا چرا سخته همراه پیدا کنه؟؟!!! این همه آدم بی کار
البته دین جون اصلا نمیتونه همراه جان بشه چون کارای مهم تری داره...
بعضیا میکن عشقم تو سروایور سریز با بری وایت نخاله مبارزه داره پس وقت واسه این بچه بازیا نداره

واسه این میگه که اکثر کشتی گیرا طرفدار گروه هانتر هستن و بقیه هم چون رئیس اینه، جرئت ندارن برن طرف سینا!

نیکی بلا پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 11:40

دوس دختر رندی رو دیدی خیلی زشته شبیه گلابی می مونه خبری ازش نیس ازهم بع امید خدا جدا نشدن

اره دیدمش. سه تا هم بچه داره که رندی خیلییییییییی دوسشون داره!
نه با همن.

Asal پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:56 http://www.honey-dean.blogfa.com

هانتر شخصیت خیلییییی خوبی داره..... من خیلیییی دوسش دارمممم
امااااا مدریتش اصلاا خوب نیستتتتت....
تو فکر میکنی خوبه ?
استفانی که عقشهههههه

منم دوسشون دارم دوتاشونو. خیلی باحالن.
به نظر من مدیریتش از وینس بهتره. الان که NXT دستشه، اون برند خیلی پیشرفت کرده و استاراش خیلییییییییی سطحشون بالا رفته.

Asal پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 18:52 http://www.honey-dean.blogfa.com

محدثه به رها میگی من نمیتونم تو وبلاگش نظر بدم ، با قالب جدیدش نمیتونم...
بهش میگییییی ??? من نمیتونم ..... نظر بدم....

باشه بهش می گم.

mayam جمعه 9 آبان 1393 ساعت 00:39

سلام توتال دیواز یکشنبه بود چرا تا حالا خلاصشو نذاشتین لطفا خلاصشو بزار قسمت اخر بوش دیگه

سلام
چون وقت نکردم.
امروز سعی می کنم بذارم.

نیکی بلا جمعه 9 آبان 1393 ساعت 14:54

چی کیم سه تا بچه داره داری شوخی می کنی

اره سه تا پسر

raha شنبه 10 آبان 1393 ساعت 19:14 http://rated-r1.blogfa.com

جان عضو چ گروهی نشده عایا؟اصن چرا عضو نشده؟

اطلاعاتت فوران کرده رها! عضو گروه Authority که هیل هستن و شامل تریپل اچ و استفانی و رالینز و کینه. قبلا رندی هم بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد