جابجایی اسمکدان

wwe اعلام کرد: اسمکدان به پنج شنبه شب منتقل می شود.

این شو با حدود 3.1 میلیون بیننده در جمعه شب ها، از 15 ژانویه به پنج شنبه ها منتقل می شود. با داشتن نزدیک به 800  قسمت اصلی، اسمکدان دومین برنامه طولانی هفتگی در تاریخ تلویزیون امریکاست. درحالیکه مقام اول در دست برنامه دیگر wwe، ماندی نایت راء است. 

میشل ویلسون، مسئول سهام و فروش wwe گفت:

" هواداران بزرگ wwe، باعث شدند این برنامه بطور منظم در شبکه Syfy بیشترین بیننده را داشته باشد. ما منتظریم تا به زودی اسمکدان را به شب های پنج شنبه در این شبکه منتقل کنیم."

در ادامه مسئول شبکه Syfy گفت:

"دلیل کاملا ساده است. پنج شنبه شب ها جوانان بیشتری تلویزیون تماشا می کنند. بین افراد 18-49 سال، پنج شنبه ها استفاده از تلویزیون تا 15 درصد افزایش می یابد."

اسمکدان در این سالها، از 170 حوزه مختلف، در 148 شهر و شهرستان، در 7 کشور مختلف شامل امریکا، کانادا، انگلستان، عراق، ژاپن، ایتالیا و مکزیک پخش شده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
Asal پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 21:16 http://www.honey-dean.blogfa.com

چی میشد تو ایران هم پخش میشد ???!!!!
تم سانگ SmackDown خیلیییی قشنگهههههه.... ، من خیلییی دوسش دارم

حتی عراق هم پخش میشه ولی اینجا...
حالا این هیچی بدترش اینه که تو فروشگاه wwe کالا تقریبا به اکثر کشورا فرستاده میشه ولی بازم ما در نقش هویج به سر می بریم.

raha جمعه 16 آبان 1393 ساعت 03:22 http://rated-r1.blogfa.com

عراق اون وسط چی میگه!شاید کشتی کج می نگرن بهتر بجنگن!!بیچاره ها

نمی دونم والا! ما هم می خوایییییییییییم

sasa ambrose جمعه 16 آبان 1393 ساعت 14:04 http://deanlovers.mihanblog.com

ااااااا خیلی نامردیه... دیگه حتی تو عراقم پخش میشه...
خو یه کشور بیان اینور تر تو ایرانم پخش کنن دیگههههه

واااااای من همش دارم تمسانگ راو و اسمکداون و مین ایونت رو میگوشم... خیلی میدوستمشون

واااااااااااااااااااااااااای فک کن یه روز دین رو از نزدیک ببینم...
%100 غش میکنم

من اسمکدان رو نشنیدم ولی اینقدر ازش تعریف کردید الان میرم می دانلودمش!
از نزدیکککککککککککک وایییییییی من سکته می کنم... همین الان با فکرش یخ می زنم...

Asal جمعه 16 آبان 1393 ساعت 18:14 http://www.honey-dean.blogfa.com

من در جا سکته رو میزنم اووووففففف ، همین الان که به دین فکر میکنم قلبم داره میاد تو دهنم....

خیلی استرس داره نمی دونم چرا!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد