صحبت های سث رالینز درباره شیلد

اخیرا سث رالینز در برنامه ای حاضر شد و درباره موفقیت های شیلد صحبت کرد:

" مسلم است که به ما فرصتی برای موفقیت داده شده بود. ولی این فرصت به افراد زیادی داده می شود و همیشه سودمند نیست. زمانی پیش می آید که باعث قدر آن را بدانی... اگه موقعیتی داشته باشی و اونو از دست بدی یا موفق نشی، پس اونا این فرصت رو به شخص دیگه ای میدن. ما باید همیشه وقتی نوبتمون میشد اجرای خوبی می داشتیم. این چیزیه که ما بهش افتخار می کنیم، مخصوصا با پس زمینه ای که من دارم -و البته امبروز هم داره. ما از فرصت استفاده کردیم و به افراد رده بالایی در wwe مسلط شدیم.

فکر می کنم وقتی هرشب و هر شب شو رو به خودمون اختصاص می دادیم -وظیفه مونو انجام میدادیم- باعث می شد مردم بهمون احترام بذارن. با گذشت زمان، کسایی که از ما متنفر بودن -کسایی که از کار ما خوششون نمیومد- کم کم علاقه مند شدند و خواستن بخشی از هواداران باشن. "

نظرات 2 + ارسال نظر
sasa ambrose پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 19:09 http://deanloves.mihanblog.com

هه چه جالب اینجا تو نقشش نبوده واسه همین از عخشم بد نگفت!!!
راستی چرا حرفی از رومن نزد؟!
اما اگه سث هیل نبود و مهم تر از همه بدشمن دین جون نبود خعلی طرفدارش میشدم
راس میگن من بعد از سال ها اولین مبارزه ای که دیدم بین شیلد و شیمس و جان سینا و دنیل برایان بود!
اون موقع خییییلی از شیلد بدم میومد
از همه بیشتر از دین متنفرررررررررررر بودم
اما نمیدونم چی شد که یهو عاشقش شدممممم
خودمم نمیدونم چه جوری

خو رومن سابقه این دوتا رو نداره.
منم یه مدت از دین بدم میومد ولی یهو متوجه اشتباهم شدم

Asal پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 23:54 http://www.honey-dean.blogfa.com

دین جونم الان ده ساله که داره تو کمپانی های مختلف کشتی میگیره و تجربه اش و سابقه کاریش از رینز و سث خیانتکار بیشتره
من اول ها از رومن خیلیییییی خوشم میومد ، اما یهویی ازش بدم اومد و عااااااااااااااشق دین جونم شدمممممممم راستی بیا وبم ، رمز دار آپیدم....
تازههههه طرفدارای عقشمم خیلییییی زیاد تر از سث احمق هستش
تازگیا دقت کردی ریش سث خیلیییی بلند شده و رو اعصاب بنده است ???!!!!
و...... شیمس جای خالیش احساس میشه ???!!!! من رندی و شیمس رو میخواااااااامممممم

باعشه الان میام
تازگیا اصلا کشتی ندیدم. اصلا حوصله شو ندارم مخصوصا که دین هم کمه اصن حسش نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد