مصاحبه دنیل براین

بخش هایی از نشست مایکل کول با دنیل براین:

- خیلی خوبه که استفانی مک من و تریپل اچ رفته اند چون اون ها طی یک سال با ارعاب گری بر روستر حکومت کردند. همیشه برای من جالب که پیش جمعیت برگردم و دلم برای این موضوع تنگ شده بود.

- تلاش دولف زیگلر در survivor series قابل قدردانی بود و اون یکی از بهترین کشتی گیر های wwe هست.

- درباره موضوع ورود استینگ، باید بگم من همیشه طرفدار اون بوده ام و اومدن اون خیلی خاص بود چون واقعا همه رو شوکه کرد و همه احساساتی شدند.

- این هفته در اسمکدان، من جنرال منیجر افتخاری خواهم بود و چندتا سوپرایز براتون دارم. یکی از مسابقات، سر کمربند بین قاره ای بین زیگلر vs لوک هارپر خواهد بود.

- حالم خوب شده و اوضاع قدرتی در بازوی من داره بهتر میشه. هنوز تو مسیر بهبودی هستم ولی معلوم نیست چه زمانی برگردم.

نظرات 5 + ارسال نظر
Asal پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 15:45 http://honey-dean.blogfa.com

ایشالا برنگردی واسه همیشهههههههه......ایشالا باز کین سرش بلا بیاره....
سوپرایزای مسخرش بخوره تو فرق سرششششش

maryam پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 15:59

لعنت بر بزغالهههه

چقدر طرفدار داره!! بیچاره!

نیکی بلا پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 18:11

رندیییی

اوخی

sasa ambrose پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 19:14 http://deanloves.mihanblog.com

عاره خوب شد که مراجع قدرت رفتن ولی من یه خورده دلم براشون سوخت و ناراحت شدم
دالف عالییییییییییییییی بود!! اون بود که شغل همرو نجات داد و یک نفره با سه نفر جنگید در حالی که خیلی ضعیف شده بود
عاغا من زیاد استینگ رو نمیشناسم ولی وقتی دیدمش ازش خوشم اومد یه جورایی
یه جورایی شبیه آندرتکره نه؟
دالف حقشه که دوباره کمربندشو پس بگیره
let's go ziggler!!!
ای بابا این بزغاله دوباره میخواد بیاد؟! کوتوله ی بی خاصیت
البته نه این که ازش بدم بیاد ولی اصلاااااا ازش خوشم نمیاد
خدا شفام بده

کلا از فیس ها خوشم نمیاد به جز بعضیا!
استینگ همش تو TNA بوده. من خعلی دوسش دارم.
منم حوصله دنیلو ندارم

raha جمعه 7 آذر 1393 ساعت 14:16 http://rated-r1.blogfa.com

ایشالا برنگرده!البته برامم فرقی نداره آخه من ک کشتی کج نمی نگرم!

پس نونشو آجر نکن دختر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد