ادامه افشاسازی های پانک


در ادامه صحبت های پانک از طرف کمپانی واکنش هایی ایجاد شد. جزئیات بیشتری از صحبت های او پخش شده است:

* او درباره تمدید قراردادش در سال 2011 می گوید" من نگفتم وینس مرا قانع کرد بلکه من تصمیم گرفتم به همکار قدیمیم فرصت دیگری بدهم. الان مردم می گویند تو نمی تونی با نشستن توی خونه ات در شیکاگو در wwe تغییری ایجاد کنی ولی من مخالفم. چون الان دقیقا دارم همینکارو می کنم. وقتی در ژانویه از کمپانی خارج شدم، اونا همه چیز رو عوض کردند. من فکر کردم wwe این کارو کرد تا توی صورت من تف کنه و اشکالی نداره چون افراد خاصی که لیاقت چیزای خاصی رو دارند دز زمان خاصی به این چیزهای خاص می رسن."

* پانک می گوید که الان از همیشه خوشحال تر است. او می گوید دلیل اصلی که بعد از رویال رامبل کمپانی را ترک کرد بخاطر مصدومیت هایش بود، مخصوصا دنده های شکسته اش که توسط رایبک ایجاد شده بود. او حتی با ضربه مغزی و تب کار می کرد و هرچه زمان می گذشت چک آپ های پزشکیش کمتر می شد.

* او در اوایل رویال رامبل 2014 ضربه مغزی شد ولی با این حال تا 40 دقیقه بعد در رینگ ماند.

* وقتی می خواست به خانه برگردد بخاطر اتفاقات 2011 با تریپل اچ بحث کرد و به وینس گفت که نبود دنیل براین در ین ایونت رسلمینیای 30 چقدر مسخره بوده.

بقیه در ادامه...

  

* از بین بقیه بی عدالتی ها، او به اسپانسر براک لزنر اشاره می کند. قبل از قرارداد لزنر، پانک درخواست دریافت اسپانسرهایی داده بود تا درآمدهایی نصیب خودش و سایر کشتی گیران شود ولی به او رسیدگی نشد. او می گوید واقعا تاکنون فقط من و جان سینا به تصمیم های وینس اعتراض کرده ایم و در برخی موارد هم رندی اورتون.

* پانک می گوید دکتر wwe بی عرضه بود و مصدومیتش را اشتباه تشخیص داد. درحالیکه دکتر جدیدش که توسط همسرش به او معرفی شده، گفته که ممکن بود بخاطر تبی که ماه ها داشت ممکن بود در حین مسابقه بمیرد.

* پانک دوره کشتی خودش را یک شکست می داند چون به مین ایونت رسلمینیا نرسید ولی با آن کنار می آید. او می گوید وینس پیر بود و از دسترس خارج بود و اگرچه در رسلمینیای 29 یک مسابقه مهم داشت، به اندازه نام های بزرگ دیگر پولساز نبود.

* او می گوید من از کمپانی خارج نشدم بلکه مرا اخراج کردند. وقتی مهلت تعلیقم تمام شد، دیگر از طرف کمپانی با من تماس نگرفتند.

* او واضح بیان می کند که دیگر هرگز با wwe کار نمی کند. او فکر می کند بعد از اینکه تا یک دهه که برایشان کار کرد، می توانسته آنها را به دادگاه بکشد و کارشان را خراب کند. اوبه TNA هم نمی رود و حالا از کشتی متنفر شده است. هم چنین اصلا به UFC هم فکر نمی کند.

* پانک بشدت حرف های بدی درباره رایبک می زند. رایبک باعث شکستگی دنده های پانک شد. او رایبک را متهم به استفاده از هورمون های استروئیدی می کند و می گوید در طی دو درگیری که با رایبک داشت، دچار مصدومیت شد. او مشکوک است که رایبک عمدا او را مصدوم می کرد چون این وضع خیلی رخ میداد.


نظرات 5 + ارسال نظر
raha دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 22:17 http://rated-r1.blogfa.com

اگه واقعا رایبک اینکارو عمدا کرده باشه ایشالا بره زیر براک تیکه تیکه شه!!!!!!!!!!!!!!

منم از رایبک خوشم میومد اینا رو که دیدم حالم ازش بهم می خوره!

raha دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 22:18 http://rated-r1.blogfa.com

اصن به من چه!من ک پانک رو دوس ندارم چرا این چیزا رو میگم؟

داری همدردی می کنی باهاش!

★ aJLee ★ چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 22:59

ده آخه جلبک من اونم آیا ؟!!!!!! o_O

اره دیگه!

★ aJLee ★ چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 22:59

لایک :)))

♥ AJ ♥ چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 23:00

ساسان جون به فنا رف به ولله :))))))

بیچاره ساسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد